Opłaty
- home
- / Konferencja
- / Opłaty
II Konferencja Diagnostyki Ultrasonograficznej w Fizjoterapii odbędzie się w Diune Hotel
by Zdrojowa, w dniach 11–12 kwietnia 2025 roku.
Aby zgłosić udział w konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie i dokonać opłaty w terminie 7 dni od daty rejestracji na konto:
Medisfera Spółka z o.o.
ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266
WAŻNE: Podczas dokonywania przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby, za którą dokonywana jest opłata, wraz z dopiskiem: Fizjoterapia 2025.
Opłata rejestracyjna | do 20.03.2025 r. | od 21.03.2025 r. oraz opłata na miejscu |
Fizjoterapeuta będący członkiem PTU* | 900 PLN | 1000 PLN |
Fizjoterapeuta niebędący członkiem PTU | 1000 PLN | 1200 PLN |
Lekarz będący członkiem PTU* | 900 PLN | 1000 PLN |
Lekarz niebędący członkiem PTU | 1100 PLN | 1200 PLN |
Student | 500 PLN | 600 PLN |
Przedstawiciel firmy** | 1100 PLN | 1200 PLN |
Wykładowca | 500 PLN | 500 PLN |
Kolacja*** w piątek (11.04.2025 r.) | 300 PLN | 400 PLN |
* Zniżka przysługuje osobom, które opłaciły składki członkowskie za 2025 rok.
** Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. Prosimy o bezpośredni
kontakt z biurem organizacyjnym.
Nie jest możliwy sam udział przedstawicieli firmy farmaceutycznej/ medycznej bez
zaangażowania tej firmy jako sponsor lub wystawca.
*** Niefinansowane ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED
lub MedTech Polska.
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w sesjach naukowych
- udział w warsztatach
- materiały konferencyjne
- lunch oraz przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa
Kolacja w piątek 11 kwietnia 2025 r.
godz. 20:30
Anulacje
Informujemy, że anulacje są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed zjazdem anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed zjazdem ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.